WAAR WIJ VOOR STAAN

Good Business.

Positive Brands helpt bedrijven meer positieve impact én winst tegelijkertijd te maken.
Goed groeien noemen we dit.

Onze Purpose.

De wereld is weer beter af mét bedrijven. Wij streven naar een wereld waarin positieve impact en winst hand in hand gaan. Goed groeien noemen we dit.

Het is een geweldige tijd voor ondernemers. De generatie van nu wil ertoe doen, verschil maken en goed doen. Mensen willen gezond en gelukkig leven en zijn daardoor kritischer over de rol van bedrijven hierin. De groei en het succes van bedrijven wordt daarom steeds meer bepaald door de mate waarin zij een positieve impact hebben in het leven van klanten, medewerkers én in de maatschappij.

Merken zoals Tony’s Chocolonely, Patagonia, TOMS en Tesla zijn de nieuwe A-merken. Deze bedrijven doen het goed, door goed te doen.

Positive Brands helpt bedrijven meer positieve impact én winst tegelijkertijd te maken. Het zijn deze betekenisvolle bedrijven die de fans van vandaag en morgen creëren. En dat is wat je wilt. Want fans bevelen jou aan, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Ook talentvolle medewerkers werken graag bij deze merken. En dat is goed nieuws, want blije medewerkers maken blije klanten.

Over Markward

Markward van der Mieden begeleidt goede en gezonde groei voor meer positieve impact en winst tegelijk. Hij doet dit door samen met de ondernemer en het team de purpose van de onderneming te (her)ontdekken. Om vervolgens datgene waar de organisatie voor staat en gaat, als uitgangspunt te nemen voor het ontwikkelen van een scherpe strategie. Ofwel, een heldere en inspirerende koers die richting geeft en iedereen omarmt en doorleeft.

Markward was eerder directeur bij Zorgeloosch, één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland (FD Gazellen top 100). Daarvoor werkte hij als senior consultant bij strategisch marketingadviesbureau Business Openers.